Aanbod maken

Hoe maak je een onweerstaanbaar aanbod dat wél verkoopt?

Je hebt kennis. Je hebt ervaring. Je weet dat je mensen kunt helpen.
Maar zodra je je aanbod moet formuleren, gebeurt het:
Twijfel. Vaagheid. Te veel opties.
En wat je wilde verkopen… verkoopt niet.

Klinkt herkenbaar?

Veel ondernemers struikelen precies hier. Niet omdat ze geen goede dienst leveren – maar omdat hun aanbod niet duidelijk, aantrekkelijk of overtuigend genoeg is.

En dat is zonde. Want een ijzersterk aanbod is de sleutel tot klanten die JA zeggen.

Hoe maak je een onweerstaanbaar aanbod dat klanten willen hebben

Door |2025-06-10T11:01:37+02:0029 mei 2024|

Stel jezelf eens deze simpele vraag: Zou je eigenlijk je eigen aanbod, training, programma, workshop kopen? Is het een onweerstaanbaar aanbod en zou je écht centen neerleggen voor datgene wat je nu aanbiedt? Denk erover na. Zou je enthousiast worden, zou je denken: "Dit is precies wat ik nodig heb!" Of is er een stemmetje dat zegt: "Hmm, ik weet het niet zeker." Als het niet met een volmondig 'ja' is, dan is het tijd om eerlijk te zijn tegen [...]

Ga naar de bovenkant